BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 17 Disember 2009

Senyum Di Pagi Raya

Assalammualaikum…

Bersyukur kepada Allah kerana dengan limpah dan kunianya,dapat kita bertemu,bersama memulakan langkah Menjana Pendapatan Di Musim Perayaan.

Selama ini,setiap musim perayaan akan menjelang tiba,ramai di antara kita tercari-cari
bagaimana cara untuk menambah wang saku agar kita dapat menyambut hari perayaan dengan tenang.Hinggakan ada yang sanggup berhutang demi untuk memeriahkan ahli keluarga menyambut perayaan.

Dahulu saya tergolong dalam golongan yang sentiasa gelisah setiap kali perayaan tiba,
Banyak yang perlu saya uruskan,tetapi bajet yang saya ada terlalu kecil,hinggakan permintaan isteri dan anak-anak,tak dapat saya tunaikan sepenuhnya.

Syukur alhamdulillah setelah saya mendapat resepi yang akan saya berikan kepada anda,sambutan perayaan adalah hari yang amat saya nantikan,kerana dimusim perayaan saya mampu menjana pendapatan puluhan ribu ringgit dalam masa kurang sebulan dengan kerja sambilan.

Ramai kenalan saya yang mapu menjana Rm1000 keatas walaupun baru mengikuti langkah-langkah yang akan saya terangkan nanti.

Ikuti langkah dan cara bagaimana dengan satu produk saya mampu tersenyum di pagi raya.





Sekian

0 ulasan: