BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 14 Oktober 2013

Serunding Udang Kering

SERUNDING UDANG
KERING

- Sesuai untuk inti mini popia.
- 500gm inti untuk 3kg mini popia.
- Tak perlu susah payah mencari resepi.
- Resepi yang memang enak
- Kering dan tahan lama.
- Lebih jimat. ( harga udang kering Rm 32/kg ).
- Harga; Rm30/kg.(Tambahan RM5 kos penghantaran-semenanjung.RM10 sabah&sarawak)
*untk lebih pedas tambahkan serbuk cili.





Assalammualaikum

Saya sedang mencari sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan
untuk persediaan menjelang hari perayaan yang akan tiba tak lama lagi.Resipi serunding udang kering ini adalah resipi saya sendiri,dimana resipi ini saya gunakan sendiri untuk produk Mini Popih keluaran saya.

Setiap tahun saya menyediakan sekurang kurang nya 5000 kg Mini Popiah untuk
pasaran Johor Bahru.untuk pasaran yang lebih saya sendiri pun tak mampu menyediakan,
maklumlah kerja menyiapkan Mini Popiah ni bukannya senang,nak menggulungnya tu.

Saya mengupah hampir 80 surirumah untuk membantu saya menyiapkannya.Setiap kali bulan puasa mereka akan menayakan saya tentang Mini Popih.Tapi masalahnya bala tiba pertengahan puasa ramai yang dah tak mahu teruskan lagi,maklumlah masing masing dah sibuk dengan penyediaan kuih untuk keperluan di hari Lebaran.

Jadi pada tahun ani saya mengambil keputusan untuk menyediakan Mini Popiah,dan saya menjual kepada sesiapa yang berminat dengan resipi saya ini.(Serunding Udang Kering)

Hubungi;H/P-013-7488002-013-7415883.(Lampam 45 )
En Zamzuri – Pn Aida.( PENGEDAR DIPERLUKAN )

E-mail-zainibri@yahoo.com.my
www.mudah.my/zainibri

Facebook – zamzuri basri  

kering dan tahan lama.


2 bungkus=1Kg.



*Bagi anda yang berminat untuk jadi pengedar.

# Harga yang menarik ( untung lumayan)


# Tidak perlu simpan stock.

# Penghantaran kepada pembeli (kami yang uruskan)



Anda-mengambil tempahan


Pelanggan membuat bayaran kapada anda



Anda membuat bayaran kepada kami




Produk akan di hantar terus kepada pelanggan anda.(Pos Laju).




Hubungi;H/P-013-7488002-013-7415883.(Lampam 45 )
En Zamzuri – Pn Aida.( PENGEDAR DIPERLUKAN )

E-mail-zainibri@yahoo.com.my
www.mudah.my/zainibri

facebook-zamzuri basri



( selamat menunaikan ibadah puasa )

0 ulasan: